11 December 2009

la fereastra

Sighisoara; f 4.5, ISO 1600, 1/8 sec
Revin cu o serie de fotografii din Sighisoara. Imi place orasul, am fost acolo special pt fotografie, insa nu am avut o vreme buna ... sau asa credeam eu pt ca soarele nu a vrut sa ma vada prea mult in zilele acelea. Ceata si frig! Am iesit seara sa vad orasul. Fiecare oras merita vazut o data ziua si inca o data noaptea. Am umblat pe strazi si desi imi inghetasera mainile si simteam umezeala cetii prin haine, mi-a placut orasul invaluit in noapte si ceata, mi-a placut senzatia de mister pe care ti-o dau strazile inguste si pietruite, casele vechi, scarile pustii la ora aceea. Mi-a placut ca am avut ce fotografia si am inceput sa iubesc ceata atunci cand am vazut ce efect are in fotografie.

No comments:

Post a Comment

Comments