28 December 2009

petit oiseau ...



8 comments:

  1. foarte frumoase, culori, profunzime, incadrare. cu ce obiectiv le-ai facut? nu ai afisat exif-ul/sau detalii

    ReplyDelete
  2. obiectiv 70-300, focala folosita 300, f 5.6, 1/2000.
    multumesc de apreciere!

    ReplyDelete
  3. prima fotografie imi place cel mai mult din aceasta serie
    la celelalte doua nu imi place incadrarea
    de exemplu la cea de a doua fotografie trebuie sa ii lasi spatiu mai mult in directia privirii

    ReplyDelete
  4. Tot prima imi place mai mult. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. eu o prefer pe ultima:) oricum , imi place toata seria. frumos.
    toate cele bune, un an minunat!

    ReplyDelete
  6. Prima si ultima fotografie imi plac cel mai mult, ai surprins bine momentele.
    In alta ordine de idei, am impresia ca se scrie "petit oiseau", pentru ca oiseau e substantiv masculin in franceza :)

    ReplyDelete
  7. A doua si a treia imi place mai mult. Sunt mult mai clare.

    ReplyDelete

Comments