13 February 2010

cu capul in nori pana apune soarele ....

 

3 comments:

  1. Şi după ce apune? Ceva şi cu luna...sau...
    Vezi că ţi-am găsit pescăruşii ăia nebuni...:)

    ReplyDelete
  2. vine si luna :-) ... astept pescarusii :-P

    ReplyDelete
  3. Veronicuta,
    Sunt eu Raluca, colega ta de curs. Am fost rugata de catre organizatorii expozitiei din coltul de rai unde lucrez, BNR - Directia CPPAS sa va invit pe voi, colegii mei de grupa simpatici si buni fotografi sa participati la expozitia organizata cu ocazia zilei de 8 martie. Eu m-am gandit, in primul rand la tine. Mi-a placut aceasta fotografie. Formatul cerut este A3, adica 30 pe 40 cm, hartie fotografica mata. Poti sa le scoti la Marcel sau la MIVA FOTO din Piata Lahovari - strada George Enescu nr. 48, unde am auzit ca au bine calibrat monitoarele cu imprimanta si costa 10 lei formatul A3, adica 30 pe 40 sau pe 45 cm. Este cu atat mai bine cat poti sa vii cu mai multe fotografii - 3 sau 4. Pot fi si peisaje si copilasi foarte dulci. Pentru mai multe informatii - am inteles ca termenul limita ar fi intre 1 si 3 martie, dar pe 3 martie el colegul meu are nevoie de fotografia tiparita - il poti contacta pe colegul care se ocupa cu asta se numeste Alexei Florescu, iar adresa lui de e-mail este alexeiflorescu@yahoo.co.uk. Am avut acordul lui pentru a-ti da numarul adresa de e-mail. Pot sa-ti dau si numarul de telefon, dar dupa ce-mi raspunzi pe adresa mea de e-mail. In dreapta afisului va fi scris numele tau si, eventual, profesia: VERONICA BITES. Bucuroasa de a te vi avut colega la cursul de fotografie, Raluca Ioana Agasanu.
    P.S. Te rog raspunde-mi pe adresa de e-mail, pe princesaralu@hotmail.com

    ReplyDelete

Comments