18 February 2010

era mai bine cu zapada .... partea 1 .. it was better with snow ..

   
 

7 comments:

  1. Mie îmi place mai mult în zăpadă...că doar, aşa, să mă uit nu are niciun farmec...
    PS: eu în locul tău desenam ceva pe copacul ăla...:)

    ReplyDelete
  2. foarte frumos, cu un plus pentru primul cadru ... lumina buna in continuare

    ReplyDelete
  3. Decât gheaţă mai bine cu zăpadă...
    Felicitări pentru ambele fotografii.

    ReplyDelete
  4. fain, cea de a doua imagine imi place mai mult

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos si foarte rece. Iarna se duce, vine primavara ... alta lumina, alte culori.
    Treucutul nu conteaza, prezentul este, viitorul este incert. De ce sa fim nostalgici?

    ReplyDelete
  6. @Catalin: am desenat ... da' e randul tau sa descoperi ce. :-)

    @Cristian: Multumesc! primul cadru e si preferatul meu.

    @Costea: Cineva imi spunea, nu de mult, ca gheata e buna numai in pahare :-)) Eu o prefer si la patinoar ... Multumesc!

    @Radu: Multam! nu am uitat .. .iti trimit ce am zis.

    @Mihai: Trecutul conteaza! In functie de el apreciem prezentul si ne gandim viitorul. Multumesc de apreciere!

    ReplyDelete

Comments