09 February 2010

Making off ...

 
  
  
  
 

11 comments:

  1. Making-Off-ul este unul dintre cele mai importante elemente ale unei sedinte.
    La ce este shtting-ul?

    ReplyDelete
  2. Aloo!! Veronica... Băiatul vroia să spună dacă ascultaţi Sting în timp ce faceţi Making-Off
    De ce l-ai supărat pe domnul din prima imagine? Treabă-i asta?
    A treia imagine este interesantă, dar fără cei doi paparazi acolo...

    ReplyDelete
  3. @Catalin: ascultam si Sting :-))). Intamplator nu-l suparasem eu ... de data asta nu eu. :-)

    ReplyDelete
  4. Scuze. M-am grabit şi am uitat să pun o-urile şi am mai adaugat un t.
    Am vrut să "Shooting".

    ReplyDelete
  5. @Costea: a fost la domnisoara frumoasa din prima parte a acestui subiect si a bebeului din cel de a doua parte. :-)

    ReplyDelete
  6. mie cel mai mult din aceasta serie imi plac cea de a treia imagine si ultima

    ReplyDelete
  7. Pentru mine ultima e cea mai frumoasa, dar, tot clor as fi dorit sale faci. Pentru ca nu gasesc nimic dramatic intr-o sedinta foto in studiou. Doar daca iti cade vreun reflector in cap sau daca explodeaza e dramatic, ca sa surprinzi momentul si sa-l faci in alb-negru. In rest e concentrare, actiune si veselie. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. cu alb negru rezolvi mai simplu problema tempeaturii de culoare...bye bye temperatura d culoare la alb negru...imi place seria ,bravo!

    ReplyDelete
  9. @Radu: mersi ! :-).

    @Andrei: si mie-mi place prima cel mai mult:-)

    @Raluca: pt mine alb-negru nu inseamna dramatic.

    @Flory: nu pt temperatura de culoare le-am facut asa. Pur si simplu asa am vazut eu making off-ul la o sedinta de foto plina de culoare si stari.multam :-)

    ReplyDelete

Comments