02 February 2010

Pe Dambovita!

  
  
  
 Duminica! cea mai intunecata zi din toata saptamana trecuta. Poate pt ca stia ca ies eu la fotografiat, s-a incruntat vremea asa rau .... si a mai si plouat! Deja sunt de mai mult de 4 ore pe strazi ... sunt cam obosita. Macar nu e asa frig! Merg spre casa grabita ... Ma uit in stanga  si ma opresc brusc! Dambovita inghetata! Imi amintesc de cotele apelor Dunarii :" gheata la mal" :-)). Trag 3 cadre ... si intorc capul spre Unirii... wow!! pai aici erati "cotofanelor"!!!! Uit de oboseala si ma intorc pe malul Dambovitei pana ajung in dreptul lor ... Voi stiati ca sunt de mai multe feluri, culori si marimi ? hmmm.... eu habar nu aveam.  Da' ,ele stiau ca eu nu stiu si s-au aliniat sa-mi dea o lectie  ... binemeritata, de altfel!

8 comments:

  1. initial am crezut ca-s alb-negru. :)
    faine.

    ReplyDelete
  2. Eu nu te înţeleg! Ai fost în judeţul Dâmboviţa să alergi după nişte perscăruşi, sau i-ai găsit mai pe aici, pe la noi, pe gheaţa din centru? Şi dacă e aşa, ai lăsat nişte suflete nevinovare să se uite la tine fără să le dai nimic de haleală, tu suflet bun?

    ReplyDelete
  3. @denisa: multumesc!

    @catalin: la noi, pe gheata in centru. dupa ce-ti dai seama daca le-am dat sau nu ceva?

    ReplyDelete
  4. Stau ca pescarii în ploaie...aşteptând şi sperând în linişte. Dar lasă. Caută Catalin pescăruşi înnebuniţi...

    ReplyDelete
  5. He-he. Simpatici pescarusi. Dragut lucrat.

    ReplyDelete
  6. ultima fotografie imi palce cel mai mult din aceasta serie

    ReplyDelete
  7. Ultimele doua fotografii din serie imi plac cel mai mult !

    ReplyDelete
  8. @Ania, Radu, Andrei: multumesc! :-) Mie-mi place mult a doua, ca parca ar poza cate un exemplar din fiecare pt mine :-)))

    ReplyDelete

Comments