22 March 2010

mai are cineva dubii ca n-ar fi venit primavara?

17 comments:

  1. A venit, s-a lăsat cam mult aşteptată dar până la urmă a sosit...
    Frumoase cadre.

    ReplyDelete
  2. Şi acum să vorbim despre primăvară sau despre fotografiile tale?

    ReplyDelete
  3. @Costea: s-a lasat asteptata ca sa ne bucuram mai mult de ea ... dar cand ma gandesc ca vine vara si o sa ne topim de caldura, parca regret zilele de iarna. :-)

    @Catalin: trebuie neaparat sa vb ? :-)))

    ReplyDelete
  4. Love is all around

    ReplyDelete
  5. @Mihai: e un anotimp periculos ... mama mi-a zis mereu sa nu ma indragostesc primavara :-)))

    ReplyDelete
  6. dubii nu mai sunt, dar e bine să nu uităm prin ce am trecut ca să ajungem aici ... mie îmi place primul cadru

    ReplyDelete
  7. pantofii aia rosii fac totul ;)

    ReplyDelete
  8. @Cristian: nu uitam ... da' mie mi-a placut cu zapada multa! :-)

    @Iulian: multumesc!

    @Raul: Cred ca si dom'soara cunoaste importanta culorii pantofilor ... :-))))

    ReplyDelete
  9. Imi place mult ultimul cadru. De ce nu sa nu ne indragostim primavara? Mai ales ca e atata speranta in aer...

    ReplyDelete
  10. @MF: pt ca asa cum spui si tu e multa speranta in aer ... e bucuria primaverii, acum renaste totul la viata, acum toate animalutele isi cauta perechea .. "colcaie hormonii" :-) si ce se bazeaza doar pe asta nu tine mult, de asta mama imi spunea sa nu ma indragostesc primavara ca e mai mult de la aer, decat de la un sentiment solid ...
    Multumesc de apreciere! :-)

    ReplyDelete
  11. Prima, a treia si a patra fotografie imi plac mai mult. Raluca. Mi-am schimbat titlul blogului - acum se numeste http//caminocomplementario-fotografias.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. ...da intradevar un inceput de Primavara interesant.

    ReplyDelete
  13. am si eu o-ntrebare/curiozitate: de ce ai fotografiat numai din spate?

    sau pur si simplu asa s-a nimerit?

    ReplyDelete
  14. @Raluca: multumesc! ce inseamna numele nou?

    @Photo Art: si e abia inceputul :-)

    @Raul: am vrut ca am vrut ca nu fetzele lor sa atraga atentia, ci gesturile. nu s-a nimerit :-)

    ReplyDelete
  15. frumos, imi place. extrem de incarcate pozele chiar daca par simpliste.

    ReplyDelete
  16. @Raul: multumesc frumos! :-)

    ReplyDelete

Comments