11 May 2010

mie-mi pasa ... si nu numai mie :-)

E doar un maidanez ... asa cum sunt multi in Romania .. as avea multe povesti sa va spun despre ei sau pisicutele de pe strada ... majoritatea triste .. dar stiu si cu final fericit :-) Eu incerc sa fac cat de mult pot sa le mai dau o sansa sa traiasca, altii fac mult mai mult decat mine sa le ajute ... si pt ca am incredere in ei as vrea sa va recomand din tot sufletul aceasta asociatie http://www.gia.org.ro/ si sa va asigur ca acei  2% (www.doilasuta.ro) pe care-i puteti redirectiona catre ei, vor fi folositi numai pentru binele acestor animalute. Sunt sigura ca daca i-ati cunoaste si voi pe acesti voluntari ati avea la fel de multa incredere in ei, cum am si eu.
Pt orice alta lamurire legata de aceasta asociatie ma gasiti aici .. sau pe mail :-) Mai sunt foarte putine zile in care va puteti hotara si redirectiona cei 2%, pana pe 15 mai ... e foarte putin ca suma, dar conteaza oricat de putin ar fi!

4 comments:

  1. felicitari pentru initiativa :)
    eu,
    eu
    sper sa ne vedem - cu totii - sambata la tnb, la 13.30, sa ai zambetul la tine, multumesc.

    ReplyDelete
  2. Este un sufleţel nevinovat ca mulţi alţii....

    ReplyDelete
  3. @Costea: este! si nevinovat pt tot ceea ce i se intampla.

    @Cana cu Cirese: multumesc!:-)

    @Elenad: asa e ...

    ReplyDelete

Comments