06 January 2011

e si maine o zi ... / tomorow is another day ...

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

13 comments:

  1. Foarte frumoase fotografii! Fulgi de nea si jocuri de culori :)
    Felicitari!

    ReplyDelete
  2. Ai avut husă sau aparat de împrumut: :P

    ReplyDelete
  3. -> roender: multumesc! :-)

    -> catalin: husa :-)))))

    ReplyDelete
  4. 4, 5, 6 imi plac. Atmosfera si dinamism. Un pic de contrast nu ar fi dat rau, insa, sa distingem mai bine culorile si formele. Parerea mea. :-)

    ReplyDelete
  5. Fotografiile care mi-au placut cel mai mult sunt 3,4 si 6 (foarte faina asta!).
    Intr-adevar, un plus de contrast nu strica.Pe langa asta, as mai fi incercat si alte unghiuri, eventual si cu alti membri ai trupei. Insa probabil ca era cam multa inghesuiala sa te poti misca usor :-)
    Mai asteptam si alte fotografii de prin concerte ;))

    ReplyDelete
  6. Exceptionale!
    Bravo!
    Sa ai weekend frumos!

    ReplyDelete
  7. ->Ania, Andrei: incerc un contrast mai mare la urmatoarele concerte.
    ->Wind, multumesc, wee fain si tie!

    ReplyDelete
  8. Numele tau vine de la filmul lui Elisabeta Bostan?

    ReplyDelete
  9. Cristi Ilie
    http://www.youtube.com/watch?v=kpSr6pcWvSc

    ReplyDelete
  10. 3, 4, 6 votez si eu .. excelente... sper ca distractia nu a constat doar in fotografierea concertului... :)

    ReplyDelete
  11. ->anonim: filmul cred ca a avut o oarecare influenta, dar definitoriu pt nume a fost ca sunt nascuta in ziua cand e in calendarul bisericesc sfanta cu acest nume.
    ->Costea: da, e altceva :-)
    ->Roxana: nu prea ma zbantui eu pe la concerte ca ies fotografiile miscate ...
    ->aripi de fluture: si mie-mi place voltaj, sunt plini de viata. :-)

    ReplyDelete
  12. ->anonim: cred ca mi-ai dat o idee pt o viitoare postare. mersi :-)

    ReplyDelete

Comments