09 June 2011

PetExpo Romania, Bucuresti: 10, 11, 12 Iunie 2011, Zone Arena



Între 10-12 iunie, la Zone Arena din Bucureşti, câinii şi pisicile fac spectacol: demonstraţii de dresaj, de tuns şi coafură la PetExpo 2011, anunţă organizatorii într-un comunicat de presă.
Instructori de dresaj canin vin la PetExpo însoţiţi de căţei cu experienţă, obişnuiţi să uimească publicul prin spectacolul lor captivant, pe perioada celor 3 zile expoziţionale. De asemenea, iubitorii de animale sunt invitaţi să asiste şi chiar să participe cu micii lor prieteni la demonstraţii.
La PetExpo animăluţul tău poate beneficia de o şedinţă de tuns sau coafură gratuită. Fă-i o programare pe e-mail sau în prima zi de expoziţie şi îi poţi schimba look-ul printr-o coafură sau tunsoare îndrăzneaţă.
Expoziţia este deschisă între orele 10.00-18.00 iar sâmbătă până la orele 20.00. Programul demonstraţiilor şi al prezentărilor va fi disponibil pe www.petexpo.ro începând cu 23 mai 2011.

Se vor putea adopta si animalute!

5 comments:

  1. frumos, din pacate nu am cum sa ajung

    ReplyDelete
  2. Nu se poate intra cu dslr-ul la concert. Ai fost la Golden?
    Apropo: mi-am luat body de d3100 şi obiectiv vr 18- 55 dar mai aştept puţin să îmi iau şi următorul nivel vr 55 - 200.
    PS: Deocamdată nu am bani de un 55 - 300.

    ReplyDelete
  3. PRECIOSA FOTOGRAFÍA DE ESTE GATO TAN GUAPO.

    ReplyDelete
  4. ->Mircea: pacat :-) dar oricum stiu ca vei face foto faine oricunde vei fi!

    ->Costea: nu am fost la golden, dar nici f departe de scena. am facut ceva foto cu un g10. Super ca ti-ai luat d3100. ma bucur! :-) eu am 70-300, cam intunecat, dar merge!

    ->Victoria : es mi gato, Mozart. :-)

    ReplyDelete

Comments