25 January 2010

la sanius!

 
 
 

6 comments:

  1. frumos reportajul
    la ultima fotografie nu imi palce incadrarea

    ReplyDelete
  2. Inocenţa din a doua imagine mi-a adus aminte ce pici am fost, demult, tare demult...

    ReplyDelete
  3. frumoasa serie ... de acord cu Catalin, a doua reda cel mai bine bucuria momentului ... felicitari

    ReplyDelete
  4. La prima fotografie as fi dorit ca tu sa-l fi prins si pe taticul care tragea sania, nu numai copilasul. A doua si a treia imi plac foarte mult, in special a doua. La a patra as fi dorit ca bunicutul sa fi fost prins cu toata talpa piciorului stang, dar imi place foarte mult si a patra. Eu vin astazi cu ceva absolut nou, fotografiat astazi si las deoparte instantaneele cu copii de la patinoar pentru alta data. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. De acord ca puteai di un pic mai atenta la incadrari. Totusi, imi place veselia ce reiese din fotografiile tale. Pline de dinamism si joc.

    ReplyDelete
  6. La incadrari nu am stat prea bine. Am avut tele-ul ca sa prind pe o raza cat mai mare, insa daca era aproape subiectul, aproape nu incapea in cadru.:-))) Avantaje si dezavantaje!! In plus .. cine statea pe loc, nu era interesant, iar cine se misca, trebuia "vanat". Oricum mi-a placut .. o sa mai dau pe la partie!

    ReplyDelete

Comments