07 February 2011

cine stie ce e?? .../ who knows what it is??



13 comments:

  1. Poate aflam!
    Chiar ma intrebam ce e cu ele?
    Salutari!

    ReplyDelete
  2. nici eu nu stiu ce este exact, dar am vazut si fotografiat asa ceva prin parcul Carol

    ReplyDelete
  3. Din medicina populară:
    Este bun pentru tratarea reumatismului, pentru articulaţii şi oase. Se pune în gaz şi se lasă o săptâmână, se scoate fructul şi se unge cu soluţa dureroasă pe zonele afectate.

    Arborele se numeşte Macula Pomifera.

    Am văzut porumbei care mâncau din fruct...

    ReplyDelete
  4. ->Amelia&Mihai: CORECT!! :-)
    ->Costea: Aproape corect. Ai papat un l. :-)

    Am fost in parc, am gasit fructele astea si m-a apucat strechea sa aflu ce e :-))))) ... am intrebat pe unul si altul si nu stia nimeni, asa ca am cautat pe net si am fost f incantata cand am gasit. :-)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Maclura_pomifera

    ReplyDelete
  5. Multumesc frumos Veronique. Pe strada pe care am copilarit in Constanta erau o gramada de copaci cu aceste fructe. am intrebat si eu dar nimeni nu stia exact ce sunt si am cedat pana la urma crezand ca nu voi afla niciodata.

    ReplyDelete
  6. dacă tot am aflat ce-i cu minunile verzi, ai timp să rezolvi o leapşă... abia am aşteptat să mă revanşez... deci dă o vizită la mine pe blog, să vezi despre ce e vorba în propoziţie...

    ReplyDelete
  7. marul ursului :D plin in parul carol, toamna!

    ReplyDelete
  8. Salut Roxana Ruta! Poti sa-mi spui cum se numea strada pe care ai copilarit? Ma intereseaza copacul cu pricina.Existau o gramada de pomi d'astia si pe valea portului(in spate la dioda ) dar.......nu mai sunt din pacate.
    mail: sarchis@shapir.ro
    Multumesc!

    ReplyDelete
  9. ->Anonim: blogul Roxanei este acesta: http://rratphotoschool.blogspot.com/ Cred ca daca-i scrii direct acolo va fi mai simplu sa afli raspunsurile pe care i le-ai adresat.

    ReplyDelete
  10. Merele cailor, portocal fals, (Maclura pomifera, sin. Maclura aurantica)

    ReplyDelete

Comments