17 August 2011

horse thinks ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 comments:

  1. cred că a fost superb...:)

    ReplyDelete
  2. A patra mi se pare mai bine compusa. Peisajul imi aduce aminte de "acasa". :-)

    ReplyDelete
  3. ->Victor: a fost tot ce aveam nevoie ca sa consider ziua aceea reusita :-)

    ->Ana: unde e "acasa" ? caii veneau catre mine si eu aveam un tele asa ca nu prea puteam incadra cine stie cum, dar cum aratau si cum alergau a fost o adevarata incantare. :-)

    ReplyDelete
  4. Superbe! Nu am alte cuvinte ...

    ReplyDelete
  5. Se vede că a fost o zi însorită pentru tine. :)

    ReplyDelete
  6. Aveai tele...
    Te dai mare, ha? :p

    ReplyDelete
  7. Cat de frumosi sunt! Imi place cum i-ai surprins! :)

    ReplyDelete
  8. Cred ca ai avut parte de o senzatie interesanta. A sasea (DSC_7054) mi se pare cea mai buna.

    ReplyDelete
  9. ->roender: calutii sunt superbi :-)
    ->Costea: a, da! apoi a plouat, cu grindina chiar, dar nu a mai contat- imi luasem tot ce aveam nevoie pt ziua aceea :-))))
    ->Catalin - ma dau mare cat tele-ul -PPP
    ->Adela: as spune ca mai degraba ei m-au surprins pe mine :-). sunt superbi!
    ->Cornel: da, m-ai ales ca ii vedeam alergand fix spre mine si nechezau :-)

    ReplyDelete
  10. Foarte frumoase fotografiile! :)

    ReplyDelete

Comments