24 February 2010

in sfarsit si la Pastele Cailor ... / finally to Easter Horses ...

 
  
  
 

9 comments:

  1. Grozava a 3-a fotografie, imi place !
    Prima mi se pare inedita, iar la 2-a parca as mai fi lasat niste spatiu in stanga.

    ReplyDelete
  2. Bine, mie mi-a plăcut fotografa...

    ReplyDelete
  3. pe prima nu o inteleg
    cea de a doua este faina
    iar la ultima as fi lasat mai mult spatiu in fata calului

    ReplyDelete
  4. @Andrei: Si mie-mi place calutul ala asa cu coama zburlita .. :-)
    Coditele sunt ale fetelor cu acadelele care au infierbantat aparate fotografilor ...

    @Catalin: eee .. te pui bine cu mine sa nu pun pe blog fotografiile cu tine ? :-))) ... mersi ! :-)

    @Radu: mai e spatiu de lasat, dar am vrut sa nu se vada prea mult spectatorii de pe margine.

    ReplyDelete
  5. Prima fotografie îmi aminteşte de copilărie. :)

    ReplyDelete
  6. @Veronique: astept o adresă de e-mail. Merci!
    Cât despre fetiţele cu codiţe: ai văzut salbele cu banuţi din aur?
    Fotografii cu mine?...
    Alea nu pot avea statutul de...:)
    Şi pe urmă, fii atentă că imaginea mea nu poate fi asociată cu nimic, din cauză că nu-mi permite o lege...Aşa că...dacă se abrogă legea aia...mai vrb.

    ReplyDelete
  7. @catalin: my.veronique@gmail.com

    ReplyDelete
  8. foarte frumoasă serie, un plus pentru a treia ... felicitări

    ReplyDelete
  9. @Costea: :-) cred ca si eu purtam asa parul cand eram mica ...

    @Cristian: foarte frumosi caii de la pastele asta ... mi-ar place sa merg la o herghelie pt foto la caluti :-). multumesc!

    ReplyDelete

Comments