28 April 2010

mai baroc decat barocul!




10 comments:

  1. frumos ... şi cadrul general şi detaliile ... personal, un plus pentru cea cu lumânarea ... bravo

    ReplyDelete
  2. Frumoase poze!

    ReplyDelete
  3. @Cristian: lumanarile alea m-au obsedat si pe mine prin toate bisericile umblate ... :-) multumesc de comentariu si aprecieri!

    @anonim: multumesc! as fi putut sta acolo o zi intreaga atat de multe erau de fotografiat in biserica respectiva ... uimitoare detalii!

    ReplyDelete
  4. Veronica, îmi place ce văd aici. :)
    Fotografia cu lumânarea este preferata mea.

    ReplyDelete
  5. @Costea: multumesc! incerc sa recuperez timpul pierdut :-) si crede-ma ca daca nu ma intrebai tu ce fac, cred ca nici acum nu reveneam pe blog, dar orice s-ar intampla in viata ar tr sa ne ramana pasiunile, nu?

    ReplyDelete
  6. imi place a treia fotografie, dar trebuie sa o indrepti, cade lumanarea spre stanga

    ReplyDelete
  7. Da, pasiunile nu mor niciodata, daca vin din interior si nu sunt adoptate ca moda.
    Mult succes!

    ReplyDelete
  8. @Radu: am observat si eu ca e un pic spre stanga ... :-) voi reveni cu o lumanare dreapta :-)

    @Mihai: asa e! uneori insa te coplesesc alte lucruri si parca iti e teama sa faci ceva care ti-ar face placere. Mersi! :-)

    ReplyDelete
  9. Frumoase. Dar fotografia trebuie sa aiba si un pic de text, sa te bage in atmosfera. Adicatelea, cam pe unde-i "bisericuta" asta, prin ce "tarisoara" se ascunde.

    ReplyDelete
  10. @Dragos: asa e! biserica asta e in Gemania, in Bavaria.

    ReplyDelete

Comments