26 April 2010

excelenta demonstratie!

7 comments:

  1. Hopa!, şi-a adus minte că are aparat de fotografiat...
    Tocmai scriam la rubrica dispariţii:
    Nikonista Veronika
    Rătăci cărarea...
    Până când veni o mobra
    Să-i arate calea...

    ReplyDelete
  2. o rima cu harley nu ai gasit? :-)))

    ReplyDelete
  3. Mai bine mai tarziu decat niciodata ... nu "cantitatea" conteaza.
    Faina demonstratie de acrobatie, dinamice poze.
    Asteptam cu nerabdare poze cu suflet, sensibile si vibrante, asa cum am fost invatati.

    ReplyDelete
  4. Reuşite cadrele, bine ai revenit :)!

    ReplyDelete
  5. @Radu si Dragos: Multumesc! mi-a placut la nebunie ce facea tipul ... am avut senzatia ca tipul si motoarele lui erau o singura entitate ... :-) ti se zburlea parul pe tine cand vedeai ce nebunii face!

    @Mihai: adica astea n-au suflet??! pt mine au! HA! :-)))

    @Costea: multumesc! am vrut sa ajung si la expo cu pisici, dar am ramas "blocata" intre motociclete ... nu m-am putut desprinde de acolo. :-) pe f curand!

    ReplyDelete

Comments