03 December 2010

campuri ... / fields ...

 

8 comments:

  1. nu prea stateau campurile la poza :)

    ReplyDelete
  2. Cu ciorile te-ai vorbit ca să stea aliniate acolo, nu-i aşa? :)

    ReplyDelete
  3. @smalldot: ca bine ai spus! le-am alergat ceva, pana le-am prins in cadru .. :-))))

    @catalin: pai cum altfel?!! mi-a luat ceva timp pana sa le fac sa se si uite la mine .. :-P

    ReplyDelete
  4. cred că bătea vântul destul de tare ... sau şi asta e din maşină? ... îmi plac culorile din prima şi cum ai împărţit cadrul ... bravo

    ReplyDelete
  5. Faina cromatica! Mi-e dor de vara!

    ReplyDelete
  6. @Cristian: tot din masina :-P. Multumesc! :-)

    @Adela: of, da! dar lasa ca si cu zapada e frumos! :-)

    @Radu: mersi! :-)

    ReplyDelete
  7. A doua este preferata mea :).

    ReplyDelete

Comments