15 December 2010

coffee



11 comments:

  1. Daca imi permiti, o sa raspund aici, daca tot am fost luata in colimator ;))
    1. Mi se spunea ca mi-ar sta bine ca avocat. Eu imi doream doar sa ajung in clasa a XII-a. Mi se parea ca e maximul de "mare" pe care il pot atinge :))
    2. Sailor Moon, Captain Planet, Strumfii, mai erau unele cu trecerea in alta lume pentru salvarea unei fetite (nu mai tin minte cum se numeau), Tom si Jerry (bineinteles)..
    3. Mereu era frumos pentru ca ai mei se straduiau sa faca din putin cate ceva pentru mine.
    4. Adoram matele incurcate, eram cea mai buna la ratele si vanatorii si badminton (faceam campionate pe maidan ;)))
    5. Sa ma casatoresc cu Leo di Caprio, sa ajung in LA :))
    6. Badminton-ul mai sus numit. Si... pasiunea pentru baieti. In clasa a II-a aveam deja prieten care ma ducea de mana inspre casa :">
    7. Imi aduc aminte ca imi place Berlin - Take my breath away.
    8. La fel ca si tine, nu ceream, dar mi se aducea cat de putin. A contat iubirea parintilor si stradania lor.
    Ma simt ca atunci cand completam oracole, dar am raspuns cu drag. Multumesc frumos.

    ReplyDelete
  2. Fain... :) Ma pun pe treaba. Cat de curand... :)
    Mercic! :)

    ReplyDelete
  3. Am fost silitoare si mi-am facut tema. :)
    http://adela-carmen.blogspot.com/2010/12/staffetta-dellamicizia.html
    :x

    ReplyDelete
  4. Nu ai avut jocul: Nu te supăra frate!?

    ReplyDelete
  5. @smalldot: atunci e bine ... mi-am facut tema, da? :-))))

    @Adela: am vazut! bine lucrat :-)))

    @Costea: eu nu l-am avut, dar il avea prietena mea ... eu cu inca 3 surori, nu-mi mai trebuia: nu te supara, frate" ... era mereu :"nu te supara, soro" :-))))

    ReplyDelete
  6. Da, de la un timp ma tot gandesc ce inseamna "sa fim liberi cu adevarat"...!
    E complicata dorinta asta!
    Sa fim oare liberi si sa nu stim asta?
    E doar o intrebare!
    Salutari!

    ReplyDelete
  7. Nice photos. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  8. @Wind: interesanta intrebarea ta ... poate noi suntem cei care singuri de limitam libertatea. cand vom afla? sau vom afla vreodata?! eu nu cred ca voi fi libera vreodata sau nu am gasit inca acea cale ... e o tema interesanta. :-) Multumesc!

    @flutietootie: thank you very much! :-)

    ReplyDelete
  9. Pai raspunsul tau de la nr 5 m-a incitat:
    "5. Ce vă doreaţi să faceţi neapărat şi încă nu aţi reuşit?
    - sa fiu libera cu adevarat"

    Ai reusit sau nu?
    Salutari!

    ReplyDelete
  10. @Wind: Pai nu am reusit si tare as vrea ... dar cum ??? si se poate? ca pare ca nu. :-(

    ReplyDelete

Comments